CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3/14/2012

Trip awal tahun

Ni cactus yg aku beli kat CH hahahhaa


Hellosss, eh alih2 aku teringin balik nak tulis blog coz smlm kan ada orang msg kat aku gini:-

"kak, letaklah gambo kita pergi ******, dia boleh baca blog kat opis" kekekekekke, terus aku bersemangat nak upkan blog aku yg tak seberapa ni...hahahhaha mcm ler ada orang bacakan ahhhhh lantaklah janji aku baca.

Haaaa setelah bersawang sangat niiii, aku naklah cerita pasal percutian aku dan mak, akak aku & kawan akak aku ni ke Cameron Highlands. Alahhh percutian dalam negara jelah kalo gi luar negara aku gi senyap2 jer tau2 aku dah update status kat FB...hahahhha

Aku gi awal tahun aritu, oklah jugakk pada aku biasa jelah tak sejuk pun...lagipun aku memang dah lama dah booking Rumah Persekutuan tukan, murahhh bangat satu bilik RM25 jerrr..jimat banyak lerkan, tak bnyk pun nak shopping..just utk rehat2 dan bawak mak aku jenjalan jer.

Teringat 2010 pergi CH dengan rakan2 memang bestttttt!!

1 comments:

Anonymous said...

hahahhaha...suke2! -sue