CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2/09/2012

Karipap Cinta!!

Ni yang orang order!hehehhehe

Cantik tak kelim aku ni?

Nak jugakkkk karipap cinta uols!

Terliur tak??hahahhaha


Hi uols,

Karipap...karipap..3 keping seringgit!! wahhh murah jugak tu, kat R&R highway pun dah rega 50 sen sekeping occay!! kalo kat kampung2 leh dapat kot 4 keping seringgit kat KL ni jgn harap ler kan hmmmm...dahlah mahal rasa tak berapa nak sedap lak rasanya lahaiii, so aku lebih suka buat sendiri jelah kuih kegemaran aku sepanjang zaman ni...ada satu masa tu siap ada orang order smpi 400 keping ko mau pengsan aku...tapi alhamdulillah rezeki kan takkan nak tolak gitu!! dapat makan karipap hari2 pun takpe tau!!

3 comments:

Anonymous said...

sedapnye karipap! -secret admirer..:)

ymrk said...

tolong.. aku ngantukkk

hmylieen said...

anon, wahhh sape ni?hehheheh

ymrk, dah aku nak kena tolong apa ek?tolong letak mancis kat mata ko ker hiksss