CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2/08/2012

Maghrib!!





Cantikkannn??


Hi alls

Eh lamanyaaaa aku tak jenguk blog sendiri, bolehh??? hehehhehehe malas betul sehh ntahlah aku rasa memang ler sesangat malas nak menaip, nak letak gambo nak mcm2 lagilah dlm blog ni...tapi ini disebabkan aku keboringan di opis takde apa nak buat...keja pun takdekan so apa lagi update blog lagi bagus walaupun takde orang baca heehhehehe....

Aku suker tgk view time petang2 nak dekat maghrib dekat balcony umah aku ni....sayu jer tengok, dan alhamdulillah bukti kebesaran Allah swt, inilah ciptaanNya. Even tak pakai camera SLR tapi bolelah kan tengok view2 menarik utk tatapan sendiri...

Kengkadang namfak gak saat2 matahari terbenam tapi tak sempat beb nak snappy...dah ingat tepi pantai ke hapa ek umah aku ni...kekekekekke, thank you Allah i m still alive!

Chow!!

0 comments: