CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

1/03/2012

Tapioca Pearl



Hallossss

Wallahh, apa kebendanya tu??cehhh korang tau tak benda niii?? bukan lah pearl batu permata tu ekkk no no no tapiiii adalah yg mcm kita minum bubble tea pearl kat Coolblog tu ada benda hitam kenyal2 tuuuu, so aku pegi beli bahan utk buat kuih kat bangi terjumpalah benda alah ni so apa lagi teruslah membuat rembatan..malam tu xcited sgt nak buat so aku try masuk dlm air panas mendidih pastu masakkan dalam setengah jam, lps dah matikan api biarkan selama setengah jam lagi and jeng jeng jenggggg jadilahhhh pearl tea aku tuuuuuuu sooooo skrg ni takyah sesusah aku balik JB jer nak pekena coolblog...kekekekekeke

Haaaaa murah jer benda ni sebekas tu RM3.90....tapi skrg ni dah diet takkan nak makan lakk kann hehehhehehehehhe tgklah skali sekala aku buatlah jugakk nanti apa lak biorkan membazir jer beli.

Hmmmm i love my homemade pearl tea!!!

2 comments:

Rez said...

noum..noum..noum... kalu kunyah mende kenyal pearl tuh.. but dulu aku selalu minum tu for lunch kenyang sp petang.. maybe sb pearl tu maybe sb teh susu tuh.. either way... AKU NAKKKKK.....

mika_mika said...

apa nama pearl ni ea???