CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3/14/2012

Jom beli tudung!!!

SOLD 5 pieces
(yang ni memang sebijik mcm kat Ariani yer RM85)
aku jual RM30 jer hehehehe

SOLD

SOLD

SOLD

Available
RM30

Hi uols,

Yerrrr kali ni punya entry pasal perniagaan pulak, aku ada jual tudung gak sikit2lah...kat office, kat fb pun ada sampai ke JB aku jual tudung ni uolss, alhamdulillah so far memang tidak mengecewakan abis jer ngan tambah stok lagik..tapi ada gak yang dengki cakap mcm2 biasalah orang melayu berniaga mmg gini untung seposen dua pun nak dengki gak aku heran betul, tapi tula aku meniaga kerana Allah Taala dgn niat yg suci, ada orang nk alhamdulillah takde takpe takkan kita nak paksa orang pulak kan...ok jom korang cuci cuci mata kotlah ada yang berkenan nak beli tudung ngan aku, ada Doktor2, Pengarah2 pun beli ngan aku tawwww hehehhehe, banyak lagi tudung yg aku jual bukan setakat yg kat gambo ni jer tapi aku malas upload aaaa hehehehhe

Alhamdulillah...semoga dilimpahkan rezeki yang melimpah ruah kepadaku, amin!

* credit to my model IEB

0 comments: