CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3/27/2012

Not feeling well!!

Senang masuk dari Senai (U)

Dari highway dah nampak dahhh

Tgk bangunan dah teruja

Coach kena beratur gituu

MK outlet pun ada


Hi

Aku demam, selsema, batuk, bersin sumer adaaaaaaa...adoiii paling tak tahan tu ialah selsema rasa mcm nak tertanggal hidung aku tau!! tisu mmg dekat sebakul lah hasil dari srooottt srooottt..dari last week lagi dah rasa nak demam, pastu aku siap balik kampung lagik...buat tak kisah jelah, last2 aritu balik dari JB kat umah sini aku telan clarinase haaaaaa ko rasa lega skit selsema aku takdelah berhingus sgt rasa idung ni kekekekkeke...

Masa balik otw ke KL tu aku sempat gak singgah JPO yerrr...tak ramai orang pun masa tu coz orang dah boring kot tak tau nak beli apa pun lagipun pada aku memang mahal lerrrr rega kat situ kalo nak dibandingkan beli online mcm coach, micheal kors, AX sumer tuuuu..payung Burberry pun 1k+++ yerrr, terjojol mata aku tgk!! yang aku suka masuk adalah butik fossil rega pun occay sama jer beli ngan online sellers niii...tapiii aku tak beli apa pun, ingat nak beli lipstick MAC tapi takde kaler yg menarik perhatian, last2 aku balik dengan tangan kosong!!

Cepat2 berlari ke kereta coz dah hujan lebat, tapi rasa tak menyesal kot tanpa membeli apa2 coz nafsu aku nak membeli bag skrg ni dah kuranglah tak tahu apasal agaknya...

Eh cite pasal aku tak sihat ni suara pun dah berubah skit dari yg asal hehehehhehe coz selsema so mcm sengau gitulah kan...haaa skrg ni pun masih selsema, batuk arghhh bila mau baik niii???

I need a break kot!kekekkekekeke

0 comments: