CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3/27/2012

Busy ker??


Alamak aku rasa diri aku ni macam bz jer sejak akhir2 ni tak tau apsal ek...perghhh mcm biar betul jer niii hehhehehe ialah aku rasa mcm tak cukup masa jer 24 jam dlm satu hari tu utk aku lahhh...so mari tgk activity aku seharian kalo waktu bekerja:-

subuh lps bersiap: bagi boboo makan

pagi smpi petang : gi keje balik keja

petang : project haram ngan BFF!

malam lps maghrib: menjahit dan activity perniagaan sendirian berhad

malam buter : tidolahhh!!

haaaaaaa korang bayangkan tak cukupkan masa aku utk berpeleseran sana sini...tapi dlm bz pun aku leh masak gak kan kan kan hehheheehhehe adoiiiii camne nak buat niiii??? tolongggggggggggggggg!!!!

2 comments:

ymrk said...

cemana nak tolong....aku pun beh kurang cam ko gak kekekekek cume tak de business je.. kekkee

hmylieen said...

ja, hahahhaha ke aku buat2 bz gitukan....hiksss