CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

5/25/2012

Salam

Diam tak diam dah minggu terakhir dalam bulan Mei tahun ni, cepatnya masa berlalukan....hmmm nak dekat setengah tahun dah, apa yg aku dah capai resolusi tahun ni? ntahlah aku pun tak tau, yang pasti awal bulan Jun aku gi exam N41...semalam baru beli buku occayy!! Camne nak baca buku niiii...ngan bz menjahit, memanik, buat accessories lagik orang tempah...alhamdulilllah syukur masih ada rezeki datang.

Ok sekarang nak cite pasal dak boboo ni haaaaaaa yang tak reti2 duk diam kalo kat umah tuuu...korang tau tak abis sumer benda dia nak selongkar, bayangkan kuih karipap/epok2 letak atas meja makan dia boleh manjat kat meja tu pastu jatuhkan karipap ke lantai dan mainnnn. Grrrrrrrrrrrrrrrr jer aku ngan boboo ni tauuuu nasib baik sayang kalo takk lama dah aku humban ke tanah!! kekekekkeke

Haaaaaaaaa sedang2 aku memanik kat umah kan kan kan sekali aku tengok paper bag aku nak letak baju2 orang ranap yerrrr! Cerrrrr korang tengok sendiri sabo jelahhhh!!


One


Two...korang tengok paw dia tu hehehehhe

Three....cakkkkkkkkkk!!

Boboo owhhh boboo sayang kamu!! muahssssssssssss........

0 comments: