CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

5/02/2012

Fesyen baju raya 2012

Wahhhhhhhhh tajuk tak hengat kan alih2 teringat nak fesyen baju raya tahun ni, puasa pun belum derrrrrrrr!! hehehehhehehe....ntahlah aku pun tak sure tempah ke apa ker tapi beli lagi senang nasib baik ada size aku untuk beli kat kedai so takdelah susah sgt, just kengkadang tu part lengan tu kenalah potong skit coz selalunya aku beli akan labuh satu inci gitu aaaaa....

Aku suka gak tgk2 fesyen baju apa yg patut utk dibuat baju raya tahun ni ekkk? cuba carik kelainan kot bolelah hehehehehhe...baju kurung mcm bosan jerrr, gi keja baju kurung, gi wedding baju kurung...nak pakai kebaya rasa ketat lah pulak kan hehehehehe...baju kurung moden pun ok tak pun jubah moden kan (bukan jubah mak mak occay).

Nanti aku nak carik jubah modern yang agak2 IN trendnya utk raya tahun ni...kenalah kurus dulu ekkkk tak gitu?hahhahahahha

 Cantik yang ni...kaler pun menarik perhatian aku, tapi model pakai memang lah lawokan cuba aku yg pakai camne pulak ekkk? tapi aku suka fesyen gini...hehhehehehehe

 Yang ni pun lagi lawoooooooooo nampak modern look, hmmm bab nak carik tailor buat baju tu yang payah tu kengkadang tak kena ngan apa yang kita nak, takpun charge malah pulakkkk....

Inii sangat sukerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr coz sangat stylo!!! Menarik tertarik....CT pakai memang cun aaaaaa.....hehehheehhe. Aku rasa aku cuci mata jelahhhh dan korang pun sama tengok jelah...superb!!!

0 comments: