CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

5/02/2012

Kursus Di Melaka

Hallosssssss

Lamanya ahkak tak bersiaran di blog sendiri yer!! haaaaaa bz sgt ker ahkak ni hahahaah tapi mmg bz pun tetiap weekend takde kat umah lepas pegi berjalan-jalan ada kursus fulakkkk...last weekend aku ada kursus kat Melaka, perghhh tgk tajuk pun semangat membara nak pegi gitu Bengkel Diari Seorang Setiausaha...wallahhhh.

Makanya aku pegi ngan member yang ada anak pinak sekali ker Melaka tu, bila masuk hotel tu rasa mcm scary occayyyy...tawakal jelah coz aku pun dah biasa dah duk sorang2 kan hehehhehe...yang tensionnyaaaaaaaa aku dpt org yg sebilik ngan aku ni tak berapa nak ngam pulakkkkkk arghhh redha jelah nyahhh!!

Hmmm sepanjang 3 hari 2 malam berkursus tu memang ler pack uolssss...takde masa nak berjalan sumer tapi takpelah aritupun aku dah pegi bercuti cutian ngan my BFF so takdelah nak kecewa sgt tak merayap gitu. Kaedahnya lps abis kelas duk bilik jelah haku niiii....bnyklah jugak ilmu yg dipelajari dari consultant yang beri ceramah tu, tapi ngantuk gak tersengguk sengguk dlm kelas hehehhehehe...aku rasa kursus ni lebih kepada imej kot....

Beg sapelah yg kaler 'BERSIH 3.0' tu?hehehhehe

Ni consultant dan kawan ai yg ala2 JLO!!

Consultant dari SD Image, Suraya Daud
 
Takder gambo yg aku amik pun memandangkan takde mood penggambaran disana hehehehhehehehehheehe..yg penting nak cukupkan hari berkursus itu ajerrrr!!

0 comments: