CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

5/08/2012

Pulut mangga

nomb nomb nomb nomb


Korang tolong jangan terliur yer....ini yang aku ngidamkan dekat setahun, so semalam dapatlah aku makan dgn jayanya di office, dapat pulut free & mangga harumanis all the way dari Perlis pun free perghhh dah tu aku pun suruh pakcik driver office aku ni haa belikan santan. Terangkat sehhh....memang terbaik occay puas gak dapat mkn pulut mangga ni, so balik umah ada lagik 3 bijik mangga aku pun makan lagik.

Kalo nak buat pulut mangga ni ulos kena carik mangga yang manis2 lagi sodap, lak tu santan korang bubuh masin2 skit mmg tak hengat orang belakang ler kalo lalu pun hehehehhehe

So sape lagi yang mengidam tu silalah buat sendiri yer aku mmg tak berapa nak rajin tanak2 pulut ni tak reti weiii takut pulut tak masak hehehehehhe.....apapun i really enjoy the food!! yummyyyyy

2 comments:

ratna said...

Salam..tq bg tips karipap frozen tu. nnt nak cuba. Tq ya..

hmylieen said...

hi ratna, ok no problem sharing is caring!! tentu nanti orang london suker karipap frozen tu...hehehhehe