CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

5/03/2012

Lunch box!!

Harini aku bawak bekal yerrr...wahhh rajin sungguh kan bukannya apa sebab aku dah boring apa nak makan so kenalah aku siapkan lunch box kan. Kat cafe aku tu walaupun ala2 hotel yang masak tapiiii lahaiii kecewa sungguh rasanya, makan kat warong tepi jalan lagi besst!!Pagi makan mihun goreng...so sandwich, salad & buah utk makan time lunch ler pulak...dah memang kata lunch box kan.

Kelam kabut pagi tadi siapkan bekal yer ahkak ni...mana tak sibuk nak letak makanan boboo lagik, air minum boboo kena tukar lagik haishhhh..sambil2 tu aku rebuslah telur utk dibuat sandwich. Tapi dengan bawak bekal yang bersih, menu sihat, tentunya halal adalah sangat best dannnnnnnn yang paling penting adalah amat menjimatkan hehehehhehe...

Egg sandwich awesome, salad awesome & guava awesome hehehhehehehe...sangat sihat yer menu ini. Ialah asyik makan yg berlemak jer takde rehat langsung perut niii...badan pun dah berketul-ketul jadinya so kenalah insaf yer.

Nom...nomm...nom...

Yummyyyyyyy!!!!

0 comments: