CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

4/06/2012

Skincare

Pencuci muka SKII
Scrub Clinique
Mask Jurlique
Toner SKII
Essence SKII
Moistorizer SKII
Night cream Clinique
Vitamin E oil Norefal
Dermafal


Skincare?? hmmm nak cite pasal skincare lakk...apa yg korang pakai ekk? muka aku ni dulu2 mmg sensitif woooo coz bnyk jerawatnyaa tak taulah camne leh jadik gitu sejak duk kat KL niii, dah tu masa tu aku pakailah Felisa Cosmetic, memang ilanglah jerawat aku yg bernanah tu kan..tapi tula time tu aku baru jer keje kat sini tak tahan nak beli mahal reganya. Lepas dari tu aku tukar pulak yg murah skitlah Tia Amelia pulak ha koo ni kira murah skitlah kan set dia, aku pakai ni pun tak berapa nak ok muka aku masih gak tumbuh jerawat. Dah tu tak tau nak pakai apa, orang kata kena pakai produk yg mahal baru ok, terkejut mak dengooo!!

So aku try pulak Clinique yang mahal tu kan haaaaaa hazab kooo aku beli satu set 3 barang jer dekat 300+++, nasib baik ada voucher parkson kuranglah skit beban aku kan hahahhahahaha pakai punya pakai punya pakai masih lagi tumbuh jerawat especially kat pipi bawah dagu tuu. Aku gi facial pun dorang kata teruk kat tempat tu...kira aku pun dah bosan sgt tauu camne nak ilangkan jerawat ni dah tu muka dah nak kertu ni pun ada jeragat dahhh owhhh tolonggg!!

Haaa ada skit hari dulu kawan aku recommend pakai SKII gila babasss mahalll tau tapi aku try gak yg trial set tu, sesuai jer ngan muka aku ni. Apalagiii sehingga skrg aku menggunakannya dan kesannya memang baguslah takde jerawat tumbuh dahh. Syukurrrrrrrrrr tapi tula aku punya poket jelah yg tak berapa nak meriah bila stock abiss nanges ok kena korek tabung cap hayamm!! Uwaaaaaaa tapi sebab nak jelita ahkak beli jugakk hehehhehehehehe...

SKII bilalah nak ada harga runtuh...ehh tapi kawan aku kat US pun pakai occayyy!cayalahh!!

5 comments:

Anonymous said...

I know this site gives quality depending articles and additional information, is
there any other web page which provides such data in quality?


Feel free to visit my web blog; mammoth sea creature

Anonymous said...

Chrysler and Jeep difficulty codes are two digit quantities.
Following we assessment the cost-free applications, we will critique the paid out computer software programs.


my web-site :: obd2 scan tool

Anonymous said...

you are really a excellent webmaster. The website loading pace
is amazing. It sort of feels that you are doing any distinctive trick.
Moreover, The contents are masterpiece. you've performed a fantastic activity on this topic!

my weblog :: günstig mp3 player kaufen

Anonymous said...

It's hard to come by experienced people for this subject, but you seem like you know what you're
talking about! Thanks

My site :: übersetzung latein deutsch felix **

Anonymous said...

Generally I don't read post on blogs, however I wish to say that this write-up very forced me to try and do it! Your writing style has been amazed me. Thanks, quite great post.

Here is my weblog ... solar teichfilter