CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

4/04/2012

Kejadian 12 tengah malam!!

MasyaAllah kaki besorrr!!

MasyaAllah perut pulakk!!

Sekodeng apa tu??

Jengah lagikk

Dapat dahhh.....

Haaa inilah kejadian pukul 12 tengah malam, dak boboo nikannnnnnn memang takde keja weiiii...time ni aku duk iron baju dlm bilik dia pun menyibuk lahh dalam bilik sama mula2 tu duk diam jer tepi aku pastu dlm masa tak smpi beberapa minit aku tengok dia dah memanjat katil dan meja solek tuuu utk skodeng di luar tingkap. Herannn tauuu apa benda yg dia duk tinjau kat bawah tu keta lalu lalang time ni memang kuranglah, nak tengok burung2 mmg tengah membuter hahahhahaha gasak ko lah boboo janji ko tak teraburkan make up aku sudahhh!!

Korang tengok perut dia haiyooooo dah menggeleberkan tak fit langsung sebab dia dah kurus skrg ni aku dah catu makanan dia so dia dah turun jadik 5.6kg jer!! takut dia beso debab nanti ada penyakit pulak takmolah kan sian kat dia...

Boboo perut geleber weiiii!!

2 comments:

Aidah said...

Kena hantar plastic surgery gamaknya tu. Milo ni pun kena turunkan lagi 1.4kg utk dapat ideal weight dia.

hmylieen said...

sis aidah kalo anto boboo plastic surgery kurus kering fulakk, milo sgt debab dan sgt geram tgk hari2...kalo dpn mata lama dah gigit diaa!hikss