CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

4/04/2012

Day 1 ~ WR

Hallosss


Okay kengkawan ingin dimaklumkan aku sedang mencuba yer, cuba apa fulakk ekk? hmmm aku cuba utk berdiet ni haaaaaaa...nampaknya semakin menambah berat badan ni oiiii so kenalah melakukan sesuatu, aku nak tulis apa yg aku makan arini:-

Pagi ~ cereals with fresh fruits & green tea satu tupperware 500ml

Tghari ~ tak sempat lunch, so makan biskut jer 3 keping

Dinner ~ Sup sayur petola dgn fishball & soon, sedap sehhh!!

Supper ~ buah anggur

Air suam jelahhh senang takde kalori!!

* exercise yg aku buat adalah 200X skipping, semputtttttttt!! dan jugak buat senaman mcm merangkak tu adehh sakit rasa kaki ni hehheheheh lama tak bersenam kan...
sekarang ni aku nak gi brisk walk ke kedai runcit utk membeli barang2 harian hehhehehe!! wa choww!

1 comments:

Aidah said...

Syabas! Teruskan usaha. (macam gaya cikgu tulis laporan je kan. kihkihkih)