CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

4/02/2012

Owhhh my pavlova!!!

Cream meleleh!!hehehhehe

Tak nampak lak meringue diakan!maluu kena cover kekekekke


Hallosssssss,

Uols camne weekend korang? haaaaa aku mcm biasa jer duk umah hehehehhe ni nak cite pasal first time tau aku buat pavlova kekekekekek akibat teringin nak sangat makan dahtu ada pulak fruits yg sewaktu dengannya so aku pun try lahhh...tapi tulah tak berapa nak jadik sangat rasa mmg ada just that aku maybe over beat kottt hmmm takpe next time aku try lagik insyaAllah boleh jadik punya kan kan kan pastu bolehlah aku jual hahahhahaha...ada tak yg nak beli pavlova aku ni ek??lalalalalallalala.....

Berries tu mahal oittt beli 300gm (sebekas) lah...rega 13.90 beli kat cold storage...tu yg aku takut dia kecut jer nanti kenalah aku buat sesuatu kan hehehhehehehe

Haaaaa korang tengok jelah pavlova aku yg tak berapa nak jadik ni!!!

0 comments: