CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

9/13/2012

Singapore before puasa

Hi uols

Eh korang raya tak abis lagik kan? sooooooo makan jelah kejanya adoiii letih tauuuu hahahhaha mak letih weiii makan jer!! so apa aktiviti korang weekend sure gi beraya open house sana sinikan...aku hmmm salu duk umah jer malas aku nak berjalan aaaa kurang skit aktiviti makan aku kan hehhehehe

Aku nak cite pasal aku gi Singapore aritu setelah aku buat passport. Hmmm gila aaaaa lama siot tak gi Singapore adalah dalam belas-belas tahun kot banyak perubahan....dulu2kan time weekend jer menggila gi masuk Singapore pegi Orchard Rd coz nak window shopping jer pun ngan geng2 sekolah. Mintak duit dari mak aku 20 dollar pun jadiklah hehehehe janji dapat beli sepit Evita Peroni haaaaaa ko korang ada??kekekkekeke

Ok ok aritu b4 puasa aku pegi ngan kawan2 lembut aku yg tak berapa nak meriah tuuuu (alamak matilah mak kalo dorang baca) kekekkeke secara mengejut jer pegi weiii drive gitu so senanglah skit nak berjalan walaupun tak berapa nak tau jalan2 kat sana kan hehehhehe. Tak sempat nak masuk USS coz smpi dah tengahari juz mingle2 kat luar tu jelah dan sempat gak aku gi Vivo City shopping baju 2 helai hehehhehe....aku bwk 200 dollar tak abis pun tau duit aku smpi arini.

Sempat gak gi geylang breakfast kat sana makan nasi beriyani yang super duper sedap dan jugak cendol superb kat pasar geylang serai tu. Pastu aku gi Joo Chiat Complex dan terus ke Resort World itupun melawat kawasan jerrr....ok korang tgklah gambo yer sebagai bukti. hikssss

p/s doakan ler aku dpt keja kat Singapore!! amin

Masuk jalan ke Geylang Serai

Banyak betul berubah Pasar Geylang niii

Memang super duper sedap SGD6

Sedap jugakkk!! SGD1.20

Marina bays!

USS

Entrance to the USS

HRC - akulah tu hehehehhe

0 comments: