CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

9/13/2012

Cuti cuti ke Vietnam ~ Day 1

Hi blog

Alamakkk aku ni masih lagi nak tulis cite sebelum puasa boleh gituuu? orang dah nak raya haji kannn takpelah janji aku leh tepek gambo kenang-kenangan dalam blog aku ni.

Cite pasal cuti cuti Vietnam pulaklahh....haaa ni office aku ada buat trip ker Vietnam seminggu sebelum kita berpuasa aritu pada bulan Julai yang lepas. Memang best uolsss tapi tulah trip yang aku gi ni pulak dengan VIP2 yg ramai so aku niiii nasib baik ada geng sorang yg dpt ikut sama Yana tu fuhhhh kira legalah yg set2 muda ni kan hahahhahaha....ialah korang bayangkan yg VIP tu tentulah dah tua kertu hiksssss. We all pegi 3H 2M dan berada di Ho Chi Min. Agenda utama adalah shopping sahajaaaa memang terbaik lahhh gi shopping kat HCM ni korang silalah pergi yer.

Day 1

Smpi HCM airport dlm kul 7pm dan trus naik bus travel agent ker tempat makan Muslim....makanan mmg super meriah smpi tak larat nak makan coz rasa penat pun yer berlengas pun yerrr tauuu panasss. After makan barulah check in hotel so aku mmg duk sebilik ngan Yana, lps masuk jer bilik mandi dan terus siap2 pegi ke pasar malam Ben Than fuhhhhh memang mcm uptown jer tapi meriahhhh kooo...baju kurung telekung memang bnyk giler rega kena pandai tawarlah tapi dorang susah nak turun harga kebanyakan memang sama jer sumer gerai, yang paling besttttttt rata2 aku rasa jumpa orang malaysia jer kat pasar malam tu kekekekekekkeke memang rasa mcm kat sini bukan mcm kat Vietnam. Buah-buahan pun sangat best!! Balik ke hotel dlm kul 12am mcm gitu siap sedia utk tido.

Kat airport HCM

Dinner kat sini

 The foods superbbb!!

0 comments: