CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

9/13/2012

Border lace

Hi blog

Aku nak cite pasal jahit menjahit pulaklah...entry pasal Vietnam nanti dulu eh. Sekarang nikan menggila pulak nak jahit lace kat baju terutama sekali baju akulah hehehehhehe tapi siap nya tidak jugakkk, time raya jer aku sempat tepek kat baju raya aku tupun malam raya baru siap okayyyy...takdelah aku sempat nak letak beads ker pearls ker mmg setepek jer border lace yang aku ada tu gitu2 jer. Takpela skrg ni aku tgh usaha utk menjahit kembali hehehehhe

Aku ada banyak border lace skrg ni aritu my BFF pegi GZ pastu aku mintak dia belikan aku border lace berbagai warna hmmmm seronok sangat dpt border lace yang dengan harga yang sangat berbaloi tauuu!! Aku penah beli kat kedai Osman Jalan TAR tu ko tau berapa semeter?? RM108 occayyy tapi sebab aku nak sangat aku pun belilah pejam mata jer dahtu aku tak jahit2 pun lagik kat mana2 baju pun nantilah bila senang2 aku carik baju yang nak di patch lace kan aaaaa....

Jom tengok border lace yang ada dalam simpanan aku sekarang ni hehehhehehehe

p/s TQ my friend belikan!!






Lawo - lawokannnnnnnnn?? jangan jeles hikssss


3 comments:

cik panadol said...

cantiknye...tak sabar nk hantar tempah hahaha...

hmylieen said...

cik panaaaaaaaaaaa

hehehehhehe cpt gi tempah baju!! LOL!!

ailin nilza said...

promosi border lace

http://ailinnilzaboutique.blogspot.com/2012/09/border-lace.html