CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3/03/2011

Rempah Ratus!!!



All types of spices!!!

Hi blog

Wahhhh lama sudah tak jenguk blog, disebabkan kemalasan yang melampau dan tidak berkesempatan aku pun tak jengah2 blog sendiri tapi blog orang lain aku masuklah hahahahha kejiiii kan....hmmmm aku bz dengan jahitan buat masa ni. Bnyk tempahan yang perlu dibereskan uwaaaaaa, manalah nak sempat tulis blog kan hikssss

Ok pasal rempah ratus ni kan, kat umah aku pun banyak rempah ratus tapi aku ni jenis jarang masak lerrrr so banyak yg aku simpan dlm botol pastu letak dlm peti ais....ni ada souvenir dari my friend yang di bawa dari Bangkok...sumer rempah ratus ada, saffron pun ada uolsssss..itulah rempah yang paling mahal dalam dunia. Ni mak aii kan nak pi Mekah so ingat nak kirim dialah rempah niii hehehehehhe....

Yang ni aku buat sebagai hiasan jer gantung kat dapur memang tak penah amik pun dlm plastik tu...dah bertahun dah hehehehhe, so nanti kalo ada sesape pegi aku nak jugaklah kirim barang 2/3 bag utk gantung banyak2 kat dapur tu hmmmm....

Meh nengokkkk!!!

0 comments: