CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3/03/2011

The House ~ after...yeahhhh!!!

Tadaaaaa, the no. 7

Store

Curtain rail from IKEA

Lampu dari Avalon! i luv it!!

Staircase

Nite mood!!

Ini paling aku suker, lampu di dining

Di tolak di tarik bolehh!!

My choice!!

Dlm bilik air utama

The mirror!


Selama sebulan gak contractor mengoperate umah ahkak tu dan taraaaaaaaaaa dah pun siap walaupun bukan banglo tapi ada gak aset kan kan kan...kalo duk kat JB sure aku dah pindah umah aku ni. tapi tulah decide bagi sewa jer dulu, alhamdulillah dah dpt pun tenant ie doktor2 kat HSI yg berdekatan ngan umah aku tu...dan aku pun dah pasang mcm2 kat umah ni, siap letak water heater occayyy!! aku harap tenant aku ni jagalah baik-baik umah aku tu, kalo tak uwaaaaaaaaaaaa....nanges occayyy!!

Kipas aku pasang 6 ketul, sumer bilik ada, hall 1 dining 1. lampu cantik kat hall dgn dining, kat bilik aku pasang lampu biasa jer coz kalo mampos senang dorang nak tukar sendiri kan..aku siap pasang water heather 2 dlm bilik air kat atas tu so senanglah dorang nak mandi manda air panas gitu kan. Dan curtain railing tu aku beli kat ikea yerr.

Major reno adalah di tembok luar utk memasang wiring lampu di pagar tu dan jugak simen yg jiran sebelah dah buat so kenalah simen balik yg belah umah aku tu....

Oklah layan jer gambo2 yg sempat aku snappy tuuuuu!!!

Alhamdulillah everything goes well & hopefully semua di jaga dengan baik oleh tenant aku tu.



2 comments:

dalia said...

waaa..bestnyer!..cuci2 mata tgk rumah baru orang...keh3

dalia said...

baru baca entry..tadi tgk gambar jer..

kak lin..rugila nak kasi sewa..huhu..rumah baru maaa..then siap letak water heater tu...abisla...