CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

1/19/2011

Khurafat!!


Petang tadi uols aku telah together2 dgn dia & putera aliff menonton wayang cite Khurafat. Semangat ni bile dengar preview dari ramai orang kata citenya sangatlahhh besttt gitukan, dahtu baru berapa hari tayang dah kutip RM2 juta so dgn jayanya dari office gi alamanda. Hmmm bila masak panggung tu akak & geng duk seat last skali belah atas, belah akak ni pulak minah gediks mana ntah benci aku tau dahlah tak reti nak diam, bila keluar antu olok2 tu takut2 ckp ngan geng2 dia yg ada kat seat depan...grrrrrrrrrrr kalo dah tau takut usah nengok aaaa mengada betul, aliff yg budak kecik pun takde gitu kheenn. Eh dah tersasar pulak cite aku ni hahahah


Berbalik pada pandangan aku cite Khurafat ni hmmmmmm akak ni kan taulah bukan penggemar cite melayu di wayang sooo takde apa2 aaaa biasa jer takdelah seram norrr, 4/10 bole aku bagi pada cite ni. Ingatkan best sgt hmmm kiranya mcm biasa jer tgk cite drama kat tibi gitu... pada aku cite hantu Jangan Pandang Belakang yg paling menarik ler stakat ni...

So kesimpulannya biasa2 ajer cite tu!! hmmmmm


1 comments:

misskidal said...

hohoho...x best ek k.lin...