CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

1/19/2011

207!!

Suka kaler ni!!

Ni pun classic jer!!


Hi blog,

Alamakkk camne ni?? aku dah tersuka pulak tgk keta Peugeot 207 yang baru saja di launch oleh NASIM...ni akibat tgk berita kat tv ler ni weiii wahhhh teruja tgk sehhh. Sangattt cantik..verangan jelah nak tukar keta kan, dapat ke tak nak beli tu tak taulah, hmmmm so far banyak komitmen aku skrg ni camnelah nk tukar keta yang lagi cantik, canggih, menarik huhuhuhu. Range rega pun aku rasa ok gakkk not badlah...

Takpelah kalau aku ada rezeki murah insyaAllah bolehlah aku rembat satu keta ni (kes sembang lebat jer ni) hikssssss...manalah taukan!! apapun aku bersyukur dgn keta mini aku tu merata dah aku berjalan smpi jugak keta tu ke Cameron Highlands occayyyy, tak meragam pun!!

Peugeot 207 in my dreams!!!

p/s semoga impian ahkak tercapai, ahakss!!

3 comments:

zura aini said...
This comment has been removed by the author.
dalia said...

Boleh ajer kak lin....mintak utk hantaran...hehehehe

hmylieen said...

yezza~hehehhehe fengsan nanti org yang bagi hantaran tu kekekke