CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

1/12/2011

Angry customer!!


Haaaaa sangat marah yer aku smlm dgn perkhidmatan TM di negaraku terchenta niii...grrrrrrrrrr. Ok ni nak story tau pasal aku dah cut off my phone & streamyx line kat umah dan dah amik jalur lebar yg lain fulakkk...murah lagilah gitusss. So aku dah gi TMpoint Cyberjaya pada 6 December 2010, tahun lepas ler kan. Yang buat hanginn nya ialah semalam aku telah menerima bill yg masih active lagi arghhhhhhhhh sangat marah occayyyy sengal punya TM...call buat aduan dan 3 kali tapi takde action apa kejadahnya ni oiiiiii????

Apalah keje dorang ni eikkk haiyoooooo...so sape yg nak bayo bill gue tu???hangahhh btullll....

mode: marahhhhhhhhh!!!

2 comments:

dalia said...

Well...kena monitor!...abis tu kena bayar tak?...huhuhu

hmylieen said...

yezzaa: ntahlah TM mengonggg!!