CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

12/20/2010

Zaman sekolah!!

Ni masa darjah 5 kot

Ni masa form 2 hehehehe
(giler jambul aku tu)


Alamakkkk dapat tgk gambo2 zaman sekolah hehehehhe ni aku cilok gambo dlm fb kengkawan sekolah, ramai gak kawan2 skolah yg jumpa dlm facebook siap jumpa ngan cikgu lagi tuuuu...besttt tapiiiiii paling best BFF aku dari sekolah rendah ada jer dekat2 duk kat sini, so mmg kami keep in touch selalulah hehehhehee.

Masa zaman sekolah tu aku takdelah famous sgt coz mcm baik2 gak lah hahahhahah perasan occay, tetiap hari sure aku tiru pasal homework maths kat kengkawan aku mmg tak sukerrrr doh subject itu kekekkekeke.

Ramai gak kengkawan sekolah yang dah berjaya dgn kerjaya masing2 dan keluarga, ada yang dah berkeluarga besar, yang dah bercerai pun ada, yang lum kawin2 pun adoooo...apapun aku doakan yang terbaik utk kawan2 semoga mereka dirahmati Allah selalu.

2 minggu lepas siap gather ngan cikgu sekolah di Gombak syokkkkkk bangattt kami borak smpi orang kedai pun boringgg sehhhh...ahakssss nantilah aku upload gambo ngan cikgu eikkk

0 comments: