CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

12/20/2010

Musim haji 2010 akan berakhir

Cucu cicit menghantar di airport

Masa mak di airport Senai nak berangkat

Bz menguruskan bag2 nak masuk kapal


Wahhhh diam tak diam dah nak berakhir yer musim haji taun niii, dah ramai yg pulang ke tanahair setelah lebih dari sebulan berada di Tanah Suci, semoga jemaah haji yang telah selamat pulang tu mendapat haji yang mabrur InsyaAllah...dalam family aku takde lak yang pegi tahun ni..last 2 years mak aku telah pegi buat kali kedua dia menunaikan haji. First time pegi tahun 1995, masa tu aku kat itm tau sedihhh tak dpt tgk mak gi haji coz aku ada final exam masa tu...berteriaklah aku kat tepon post guard nangis2 mcm nak rak, dah lama berlalu...

Bila lak time aku eik??insyaAllah ada rezeki dan kesihatan yang baik aku akan sampai jugak satu hari nanti utk menunaikan rukun islam yang ke 5 tu...mana tau dpt berdoa di Jabal Rahmah kan dan Allah permudahkan amalan kita semua.

Kepada jemaah haji selamat pulang ke tanahair tercinta!!!

0 comments: