CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

12/27/2010

Harimau VS Garuda

3 lawan 1..bolos juger!!!


YESSSSSSSSSS...Malaysia menang pusingan pertama piala Suzuki AFF 3-0. Malam tadi aku pun nonton gak live telecast bola ni tapi kat umah jelah...hehehhehehe sambil2 menjahit manik tu aku tgk2 gak ler memandangkan kat umah ada mak & anak2 sedaraku riuh rendah gakler.Mak aku yg tak minat pun leh jadi minat gak tetiba malam tadi hikssss...tahniah Malaysia tapi tulah aku pelik apsal final tapi ada 2 kali ekkk??patutnya final sekali jelah matchnya kan..hmmmm

Hari rabu ni lawan lak kat Jakarta...jadi ker tu??aku takut nanti bergaduh besar pulak penonton menganyang org Msia ataupun dorang guna bomoh bola...hehehehhehe apa2 pun aku doakan Malaysia dapat menjulang Piala Suzuki AFF buat kali ini...insyaAllah.

Harimau Malaya bolehhhhhhhhhh dong!!!

3 comments:

❤ lovelymasha❤ said...

caiyokkkkk...akhirnya harimau malaya mengaum jugak....hehe

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

Malaysia sudah bangkit...bangga weyy!!


jom singgah my new blog n being my followers too...tq

http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/


and

jom singgah my shop blog...tq

http://mummylovepink-shoppaholicblogspot.blogspot.com/

hmylieen said...

cik maz: hehehehhe we're the champion!!

hi weiyda thanks for visiting my blog