CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

9/03/2008

Santai di rumah Kak Gee

Murni, Kak Gee n Sue....aku tukang snappy jerrr

Decoration kat dining hall

Jam ni gold plated tawwww

Ni keladi giant...beso giler

Lawo lampu ni

Pintu nak ke dapur....

Sebelum bercuti merdeka dan ramadhan aritu we all bertiga--sue,emwhy and i pergi ke umah kak gee ...makan2 n sembang2 saje jer lepak kat umah dia yg amat chantikkk ittew...terpegun i melihat umah dia tu..bole buat shooting drama or film...hehehhehe. kak gee hidangkan we all mee goreng dan buah-buahan sedap tu, tq kak gee next time we all datang lagik. Part yang paling best skali bila nak balik sumer giler berposing hahhahaha...abis sumer nak disnappy kekekkeke macam apa tah we all ni...tapi saje jelah kan memang we all ni giler berposing tuuuu......

3 comments:

Yaya said...

sonoknye begedik santai ehh he he, nak joinnnnnn,..lin..tempekle gambo ko..rindu aku nak tengok muka ko tawww

Anonymous said...

cantiknya umah kawan ko.........macam istana, kat mana tuh umah dia....

hmylieen said...

aleeya-hehehhe aku segan ler nak letak muke aku hehehehhe ntilah aku interprem sekali sekala ek

rk-aduiii kat mana ek Villa Perdana, Seri Kembangan chantikkkk kan...