CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

9/08/2008

7 Ramadhan 1429H

Nasi putih...pinggan ni lagi lawo kan dari Vantage

Daging goreng

Sayur buncis goreng

Ikan kembung goreng

Last the dessert

Diam tak diam dah 7 hari umat Islam berpuasa wahhhhhhh cepatnya masa berlalu...semalam i berbuka dengan nasi dan lauk pauk yang di masak sendiri yer....walaupun simple but berselera jer makan...nyum nyum sempat lagi beli daging kat Carrefour... memasak weekend ni coz malas nak pegi bazaar ramadhan ler...nanti tgk sumer makanan nak belikan ikut nafsu..pastu tak makan....baiklah masak...klu tak makan pun takdelah sedih sgt nak buang or letak dlm fridge jer...ni memang kes rajin memasang ketika weekend!!!hehehheheh

3 comments:

Anonymous said...

Chin, cantik la pinggan tuh.. ko bawak dar JB ek? ada satu tak? nak boleh? keekkeekekkekeke ari tu aku g kotaraya jumpa botol 4 segi. aku kutip ekekekeke

hmylieen said...

araj...pinggan tu mak aku bagilah biasalakan aku takyah beli pinggan heheheh pinggan masa mak aku muda2 dulu...heehheheh ada 1/2 dozen klu bagi ko tak cukup ler aaaaa botol ko lukis ada lagik aku simpan...aku nak bagi botol tak ko lah nti ada bnyk heheheh

Y@ZeD@ said...

eh apsal pinggang tk matching 1set??

br ler selera nk mkn..hikss