CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

9/02/2008

Pertandingan Pantun 2008

Basikal lama

Tempayan..rasa mcm nak letak gak kat umah

Raga ni buh ayam ke itik kekekek

Gong n tepak sireh

Tempat pengacara pantun...tepak sireh tu i punye....kilat kan?

My office adakan Pertandingan Pantun 2008 last week 28-29 August 2008...sungguh meriah coz ini first time buat, idea dari my boss ler tu...anyway memang best sangat especially hadiah2 utk pemantun...tahun depan ingat i nak masuklah kekekkek...matilah aku mengekek kat atas pentas tu tak jadi pantun...i biasaler kan jadi urus setia belakang tabir jer gitu...saje buat sibuk2 jer..anyway congrats kepada pemenang!Decoration masa kat dewan tu memang chantikkk kebanyakkan barang-barang tu dipinjam dari RTM dan KEKWA kot...tapi mmg menariklah bila dewan tu di hias.....

3 comments:

Anonymous said...

wahhh... teringat masa kat sekolah pesta pantun ejejejjee

Yaya said...

wah ko ade blog ek lin....bagus2, nnt add aku ehh

hmylieen said...

hi araj...hehehhe aku memang tak penah masuk pantun kan kekekek

aleeya..haaaaa ni blog aku ler..jenguk2 ler slalu aku dah masukkan blog ko hehehhe