CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2/05/2015

Eat, sleep & shop @ Bangkok 2015!

Halloooooo

Haaa tajuk jer pun dah macam filem pulak....kikikiki baru2 jer minggu lepas ahkak ke Bangkok uolssss! haaaaa ni kira travel pertama dalam tahun 2015 lahhhh ehhhh tak tak...yang ke2 actuallynya tapi kenalah silent kan yg sebelum tuuu kalo tak matilah mak nakk opsssssssssssssssssssssss!! hahahhahahahaha

Aku ke bangkok dengan kawan lagi sorang, iaitu berdua jerlah aku dan Min. We alls pegi dari 29 Januari - 1 Februari means 4H/3M jerlah. So aku ni memang jenis tak suka ikut2 tour ni so jalan buat itinerary sendiri jerlah lagipun kalo ikut tour mahalllllllllll sangat dan kena ikut time dorang abis kalo aku nak tido lama sikit tak bole kann haaaa gitewwww...yang paling best masa aku dapat tiket MAS ni adalah murah bangat dalam rm370 pegi balik haaaa sape taknak kan...apa lagi aku dengan jayanya membeli tiket sepantas kilat, hihihihihi... Ini kali ke 3 aku pegi Bangkok dan aku rasa aku tak penah boring pun dengan bandar ni rasa nak gi lagik camne tuuuuuu?lalalallala

Itinerary yang aku rancang:-

Day 1: KLIA - BKK
            Smpi BKK terus check in hotel
            Jalan-jalan di night market Palladium

Day 2: Ke Chinatown
            Naik boat ke Asiatique
            Ke Silom Road
            Night market Palladium

Day 3: Ke Chatuchak Market
            Pratunam Market
            Night Market Palladium

Day 4: Last day shopping
            Pratunam Market
            Indra Square, Platinum Fashion Mall
            Back to KL

Haaaaaaaaaaaa tengokkkk betapa itinerary aku ni mcm gempak kannnn.....nanti aku cite day by day yer jadik ke idakkk ikut itinerary yang hadooo tu!!

Nanti sambung!

 Alhamdulillah selamat sampai pergi dan balik!


0 comments: