CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2/20/2013

Boboo kesayangan hilang!

Hi blog,

Sedihhhhh uolsss uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....nak tulis pun berlinangan airmata ahkak occay. Camne dak boboo boleh hilangkan? begini ceritanya....

1hb Feb kan hari wilayah so aku tak kejalah cotiiii so malam tu aku gi tido umah kawan aku dak raja berjimba2lah kami disana coz ada kawan kami datang from KL....aku mmg biarkan ajer lah dak boboo tu kat umah sendirian macam biasa. Malam dalam pukul 8pm baru aku smpi umah setelah aku bershopping2 dengan kawan aku yang sorang tu di The Mines dan hantar dia dia LRT sg besi.

Bila sampai umah sunyi jer rasanya selalu boboo kalo aku bukak jer pintu dia dengo kunci grill sure dia dah tercongok depan pintu tau....tetiba takde pulak. So puas aku carik satu umah takde dan mulalah nak nangisssssss uwaaaaaaaaaaaa....memang boboo takde. Aku turun bawah carik kat lobby sumer memang takde tapiiiiii collar dia terjumpa lah pulak....huhuhuhu

Sangkaan aku begini maybe boboo lompat dari balcony dapur dan dia terjatuh ke bawah dan mati ataupun dak boboo dapat melompat smpi ke lift tu then ada budak2 yang telah menculik dia sebab boboo aku ni adalah sangat cute dan gebu. Mesti ramai yang berkenan gitu. uwaaaaaaaaaaa

So kalo boboo hidup lagi aku doakan dia sentiasa sihat dan cukup makan tidak diseksa atau diapa-apakan. Sekiranya boboo dah mati aku redha dan semoga dia sejahtera disana.

p/s tak dapat nak tengok aksi2 boboo lagi.....huhuhuhuhuhu





Boboo always in my mind! muahssssssssssssss boboo!!

0 comments: