CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11/10/2010

Tgh nak berdiet ker??

Healthy food yg ahkak santap!!


Diet???hahhaaha dahsyat jugak tgk tajuk ni, haaaaaa skrg ni aku dlm usaha utk mendietkan dirilah memandangkan keadaan tidak stabil skrg ni...kekekkeke actually aku takdelah nak diet sgt pun BMI aku ok jer tapi tulah nak kurangkan lemak2 kat badan ni dlm 3/4 kilo jerrrr takdelah bnyk sgt mcm2 orang lain khennn..pastu takut jugak asyik makan jerrrr nti ada mcm2 penyakit maklumlah dlm keadaan usia masih muda remaja nilah kena jaga makan......lagipun mcm best jer ada kengkawan yg sama2 nak diet contohnya mcm Nekrock yg berada jauh beribu batu tu yg dah insaf kooo, and at the moment kan setelah nek tu mkn healthy foods selama 36 hari dia dah 4kg uolss turun, baguskan??dah tu kalo dia mkn makanan sihat tu selama 365hari korang agak berapa kg dia turun eikkk? wakakakakaka aku pun takde jawapan sehhh. disiplin kena kuat aaaa...kena jaga makan & wat exercise. hmmm tadi ptg balik jer kena aku trus pasang DVD yg dpt free dari Nestle tu wat aerobic perghhhhh mcm peluh lencun gaklah t-shirt ngan boxer ahkak tu besttttt....

Pada ahli kelab diet nekrock tu harap dpt bertahan dan janganlah ada nama yg gugur dari kelab ini yerrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!kekekekekekke...psttttttttt letih aku dengo dia bebel tau....wakkakakakaka

2 comments:

Nek Rock said...

Harap maklum, jangan nama di gugurkan ya, ekekkekekekeke

hmylieen said...

nek haahhahaha harap2 begitulah yer