CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11/15/2010

Sejuk sehh!!

Kena pakai kasut ni gi opis!!


Sejuk gilerrrrrrrrrr!!


Harini keadaan di opis mmang sangat sejukkkkkkkkk....gigil gigil ahkak tau!! smpi berapa kali aku gi tandas utk wee wee pun tak taulah, ialah di tambah dgn aku minum air suam jerkan bertambah-tambahlah keadaan tenat pergi ke tandas tu hehehehehehe...kat sini ekon memang ler centralised bukan mcm dlm bilik sendiri tak boleh nak adjust so kenalah hadap jugak walaupun beku nanti terpaksa jugak uolss!! camne nak duk overseas gini kan?hahahhahaha

Ada jugak bila aku kata sejuk, adalah manusia yang kulit agak tebal tu tak sejuk...haishhhh bior benokan?dorang ni kulit jenis spesis apa ek?? tak paham gue!!!

Ni dah time ujan pulak kat luor tu lagilahhhhhhhhhhhhhh sejuk bertambah-tambah, dah aku pakai blazer kena tambah ngan pakai shawl lagikk cuba korang bayangkan???? apa-apa pun aku bersyukur jugak tak duk bekerja mcm pekerja kontrak kat tengah panas tukan di panah dek mentari...huahahahahahha syukurrrrrr!!

0 comments: