CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11/25/2008

Tetiba jer nak jiwang ni





Entahlah tak tau apsal arini tetiba jer nak jiwang...hehehhehe nak dedicate poem ni to someone

p/s I love you.....

Walk with me my love
My love
Take my hand
Walk with me
Down life’s path
We’ll share our love
Share the joy
Share the trails
Share the troubles
The good times will
Multiply by our sharing
The trying times divide
Our lives will be a
Journey together
Your hand in my hand
Walking down life’s path
© Womball 2008

3 comments:

Anonymous said...

perghhhhhhhhhhhh jiwang karat seyyyyyyyyyyyy....saperlah someone berkaler biru tu...hmmmmmmmmmmmmmm

Nek Rock said...

ehem ehem pssttt izz tu ditujukan utk ahmad albab kot..llalalaa

hmylieen said...

izzzzzzz...kkekekek rahsiaaaa

nek-haaaaaaaaaaaaa nekkkk pandai jekan