CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

11/22/2012

Bangkok syurga gemstones!!

Yuhuuuuu

Korang adoiiii aku masih teringat shopping kat bangkok ni camne eh??hahahahhahaha disebabkan murah gilerrrrrrr tulah pasal...semua nak beli uolsss, best shopping kat Robinsons, Chinatown, Pratunam, along the streets sumer aaaaaaaaa murahhhhh gila vavasss!!

Ok ok nak cite pasal gemstones haaaaaaaa memang banyak giler kedai jual batu-batu permata ni. Sumer tempatnya sederet jerrr...kedai silver pun banyak noks! Harga memang murah lah nak bandingkan kat Malaysia ni sumer mahal, tapi kebanyakkan yang jual2 gemstones ni orang India yang datang ke Thailand...aku rasa dorang migrate kot! memang heavennn...siap ada Gems Tower lagi kat sana ko!

Aku pun naik juling tengok batu batu permata yang dipamerkan kat tiap2 kedai tu hadoiiiiii kalo aku banyak duit memang aku dah rembat semua. ok dokie korang marilah kita tengok banyak ke tak batu batu permata di Bangkok ni......aku nak gi lagilah nanti (uwaaaaaa duit tak berapa nak banyak niii).

Ruby owhhh ruby!!

Kat depan Gems Tower dan deretan kedai batu permata

owhhhh noooooo!!

silver jewelry memang banyak dan murah!!

cantik2 nak mampos!!

cincin berbagai bentuk dan rupa!

bergayut dan bergantungan

ohhhhh i always luv pearls!

ini cincin aku ada cantik tak?kekekekekekeke


0 comments: