CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

4/04/2011

Si purple~~

Start, get set go!!

Lalalalalla still WIP!!


Phewitttttt sangat malas occayyyy...aku nak nyudahkan menjahit manik baju purple thai silk ni, rasa nak buta pun ada mata aku ni tapiiii sebab nak suh cantik dan menarik dan bling2 aku gagah jugak menjahitnya, tapi tak siap2 jugak huhuhuhuhu..insyallah dlm this week siap ler kot. WIP (work in progress) lagi yer. Ini adalah gabungan manik, sequins dan jugak swarovski crystals yer...tak sabar nak tggu siap dan menggayakannya hehehehehe

Aku benonya nak siapkan dari aritu lagik tapi tulah apsal ler kengkadang tu aku mmg malasss sgt nak pegang, jarum, benang, manik..ikut mood gak. Kenkadang rasa sakit bahu, mata, jari jemari yg mulus ni so aku stop aaaa. Ada lagik yg blum aku jahit so harap2 tahap kerajinan ni akan datang ler hendaknya dlm masa yg terdekat ni.

Pada sesapa yg berkenan utk cantikkan baju uolsss bolelah contact aku ekk....TQ & happy viewing!!wallahhhhhh...

0 comments: