CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2/10/2011

Jem Gilos!!!

Sempat gak coffee break

Letihhhhh

Hi blog,

Sempena cuti CNY yang lepas aku tidak melepaskan peluang pulang berhari raya jugak uolsss....seminggu gitu coti sangattt meriahkan!! besttttt amik cuti tahunan sehari jer tapiiiiiii dpt cuti free 5 hari...sangat gumbira yer, setelah dicampur dengan cuti hari wilayah sekali. So kalo dah cuti panjang tu korang paham2 jelah kan tentunya lebuhraya tidak menjadi highway lagi tapi jemwayyy yer...grrrrrrrrrrrr.

Aku balik semula KL dari kampung adalah ari ahad, memang aku tahu akan jem punyalah time tu fulaknya dari JB kul 12.30 tgh...ingatkan mcm biasa kalo jem pun dari Seremban jelah, tapiiiii arghhh tensen tauuu dari Tangkak memang dah siap jem...haaaaa hambik ko!!! Nasib bawak keta auto kalo tak memang aku menyumpah gaklah, lagi satu time aku nak isi petrol pun full sehhh stesen adehhh...langsungnya smpi ke PTJ lah keta aku tak berisi minyak nasib baik tak kering gituss!!

6 jam uolss aku dari JB ke PTJ owhhh tidak pernah berlaku yer...so memang letih sangat, ramailah kengkawan pun yang dalam keadaan serupa dgn aku ni. Lain kali aku nak balik pagilah dari JB...huhuhuhuhuh

Jem oh jemmm!!!

0 comments: