CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

8/25/2009

Third day Ramadhan 2009

Martabak Singapura + kuah kari & sos

Terliurrrr tgk ni

Memang marvellous uolss!!


Selamat berpuasa semua...semoga di bulan ini semua amalan kita diberkati Allah s.w.t. Setelah berpuasa 2 hari di kampung halaman so hari ketiga kenalah balik KL kan...huhuhuhu sedihhh tak dpt makan makanan mak yang enak2 tu. Dan pada harini jugak I terpaksa berbuka posa kat KLIA coz flight smpi btul2 7.20 pm phewwww sempat makan kurma & minum air jelah, then rileks kejap kat kerusi tempat bersantai dlm airport tu I pun mengunyah 3 ketul karipap yang dibekalkan oleh my sis from JB...hehehehhe lega gak rasanya lagipun taklah lapo sangat kan..Balik ker rumah apa lagi sental Martabak Singapura yang dihangkut khas dari JB heheheheh sungguh enak uolsssss bwk 3 ketul siap simpan lagi utk masa2 yang akan datang heheheh....marilah tengok Martabak Singapura yang I beli kat Jln Sg Chat, JB yang femes ittewwwww....org2 yang berada di luar negara jangan jelessss occayyyyyyyy!!!

4 comments:

Nek Rock said...

erkkss sah ler dak bedak nak kena belasah ngan nek ek, phewwwwwwww

Shuena said...

sedapnyeeeeeeeee...lagi sedap dari murtabak diraja yg tah hape tebal na tapi xsedap...hehehhe..akak penah bg su kan murtabak ni..sedap..

Y@ZeD@ said...

nek, meh kita belasahhhhhh dia nehh nekk!!

sabo jer la aku dok tunjukkk metabakkk sedappp nehh!! nak balikk muo gak..!! eh, kt muo pun ada kedai jual metabak singapore nihh kak..!! dulu2 selalu beli gak, n sedapppp sgt...

nyampahhhh :(

hmylieen said...

nek-hahahaha belasah ler nek oiii

sue-memang sedapkan...martabak raja tu memang tak best

aida-wallahhhhh marvellous kan takpe nanti blik msia beli kat muor ek!!!