CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

12/17/2008

Corus Hotel @ KL

Corus Hotel
Heheheh ni pun nak snapkan

Xmas around d corner

Let's party @ Corus Hotel

Single bed

All d toiletteries

Xmas tree in d hotel

Breakfast voucher


Monday aritu...i stayed kat Corus Hotel, KL with my mum, my sis and my niece...one night stay jerrrr coz my sis ada teambuilding kat KL ni...pernite rasa RM240 kot kat situ ....so i pun pecutlah ker KL after keja trus ker Corus ni bawak my mum tu...saje jerlah kan boring dah my mum n my niece duk kat umah tu kekkekek...Corus ni dekat jer ngan KLCC 5 minutes walk to Twin Tower...after magrib tu we all pun pegilah window shopping kat KLCC takde beli apapun yang ada kat tangan Famous Amos jer bawak balik hotel hehehhehe....takde apa yg menarik lah just that decoration for xmas yang lawolah kat KLCC tu...itu ajerrrrrrrrrr....

0 comments: