CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

8/05/2008

Nenggiri Gua Musang Water Rafting

Perkampungan Orang Asli Pos Pulat Gua Musang
Wajah-wajah ceria
Cikgu baru belakang tu masa perhimpunan kat sekolah ehhehe
Banner
Majlis sambutan oleh Orang Asli

Last weekend 1-3 August,2008 i & rombongan office kena pegi ker Gua Musang untuk Program Kemasyarakatan Orang Asli di Gua Musang. But the best part kat sana is Nenggiri Gua Musang Water Rafting uwaaaaaaaaaaaaa bila dengar takmo pegi tapi bila dah merasai experience berakit selama 6 jam nak sampai ker Pos Pulat tu memang besttt....even letih yang amat sangat tapi we all enjoysssssss the water rafting tu. Yang paling best skali masa nak gi Gua Cha tukan kami yang menaiki 4WD diiringi polis dan juga helikopter wahhhh terasa mcm orang penting jer hehehhehehe...

1 comments:

Nek Rock said...

phewwwwwwwwwwww berakit 6 hrs,nek leh cing 12 x tu leen..hahahaha